V prostorih Občine Hrpelje – Kozina, v Hrpeljah, na Reški cesti 14, od novembra 2023 deluje digitalna informacijska točka.
Digi info točka ponuja storitve svetovanja in uporabniške podpore prebivalcem pri uporabi digitalnih javnih storitev.
Cilj je spodbujanje digitalne vključenosti prebivalcev, dvig digitalnih kompetenc ter pospeševanje uporabe digitalnih javnih storitev, ki prebivalcem poenostavljajo sodelovanje z javnim sektorjem oz. javnimi institucijami.
Storitve svetovanja in uporabniške podpore so za uporabnike brezplačne.
URNIK:
Ponedeljek, sreda, petek: 08h – 12h.
Torek, četrtek: 13h – 16h.
K spodnjem seznamu digitalnih javnih storitev bomo dodajali tudi nove digitalne javne storitve, za katere se bo izvajalo svetovanje in uporabniška podpora.
Svetovalci vsakemu prebivalcu, ki pride po nasvet ali uporabniško pomoč na Digi info točko na prijazen ter uporabniku razumljiv način pomagajo pri uporabi naslednjih digitalnih javnih storitev:
- Uporaba elektronske osebne izkaznice in z njo povezane mobilne aplikacije:
- splošna razlaga o osebni izkaznici in njenih elektronskih funkcionalnostih;
- svetovanje in pomoč glede pridobitve in uporabe elektronske osebne izkaznice za avtentikacijo in podpisovanje;
- pomoč pri namestitvi in uporabi mobilne aplikacije eOsebna.
- Prijava v elektronske storitve in elektronsko podpisovanje:
- svetovanje in pomoč pri uporabi storitve SI-PASS kot enotne storitve za preverjanje identitete državljanov, poslovnih subjektov in javnih uslužbencev (registracija uporabniškega računa, pridobitev potrdila za e-podpisovanje);
- pomoč pri pridobitvi in uporabi mobilne identitete smsPASS;
- svetovanje in pomoč pri oddaji zahtevka, prevzemu in uporabi digitalnega potrdila SIGEN-CA;
- svetovanje in pomoč pri elektronskem podpisovanju dokumentov in preverjanju elektronskih podpisov.
- Dostop do informacij o delu državne uprave na portalu gov.si:
- pomoč pri iskanju in razlagi informacij na portalu – vsebinska področja, državni organi, zbirke, dogodki in novice, kontaktni podatki organov, pristojnih za posamezno vsebino;
- svetovalec po potrebi tudi natisne določeno vsebino in zaračuna materialne stroške ali jo posreduje državljanu na njegov e-naslov.
- Dostop do elektronskih storitev na portalu eUprava, vpogledi v lastne podatke ter izpiski in potrdila iz uradnih evidenc:
- pomoč pri iskanju in dostopu do vsebin na portalu (informacije, storitve, vpogledi v javne evidence, eDemokracija, oglasna deska, prireditve in shodi);
- pomoč pri registraciji/prijavi na portal eUprava in upravljanju profila (npr. nastavitev obveščanja in opomniki);
- pomoč pri uporabi elektronskih storitev (npr. prijava prebivališča, pridobitev različnih izpiskov in potrdil, storitve s področja družine (npr. otroški dodatek, materinski in očetovski dopust, uveljavljanje pravic iz javnih sredstev,…), štipendije, subvencionirana vozovnica, vrednotnica za osebno dopolnilno delo, podaljšanje prometnega dovoljenja,…);
- pomoč pri vpogledu v lastne osebne podatke na portalu in pomoč pri javnem vpogledu v podatke;
- svetovanje in pomoč pri uporabi elektronskega vročanja (npr. ureditev varnega e-predala, izbira načina vročanja na vlogah, določitev naslova za e-vročanje v CRP).
- Registracija in prijava v portal SPOT, pogoji za uporabo e-postopkov, točke SPOT:
- pomoč pri registraciji na portalu, pomoč pri iskanju vsebin na portalu, splošna razlaga pogojev uporabe portala SPOT (digitalna potrdila, vzpostavitev profila, sistem pooblaščanja);
- predstavitev mreže točk SPOT, usmerjanje uporabnikov do točk SPOT, obrazložitev razlik med registracijskimi točkami in svetovalnimi točkami;
- predstavitev postopkov, ki se lahko izvedejo preko točke SPOT.
- Uporaba storitev eZdravja na portalu zVEM, elektronsko naročanje na pregled:
- svetovanje in pomoč pri prvi registraciji na portalu, pri ogledu izvidov, receptov, napotnic in bolniških listov, pri naročanju na zdravstveno storitev na podlagi napotnice, pri pregledu objavljenih čakalnih dob;
- svetovanje in pomoč pri povezavi zVEM portala z mobilno aplikacijo zVEM, pomoč pri namestitvi in aktivaciji mobilne aplikacije zVEM in pri ogledu izvidov, receptov, napotnic in bolniških listov na mobilni aplikaciji zVEM ter pri naročanju na zdravstveno storitev na podlagi napotnice prek mobilne aplikacije zVEM.
- Dostop do e-storitev ZPIZ (izračuni, vloge, idr.):
- svetovanje in pomoč pri uporabi portala Moj eZPIZ: osebni informativni pokojninski kalkulator za izračun datuma upokojitve in višine pokojnine na podlagi podatkov o zavarovanju uporabnika,
- eVloge za izpolnjevanje in oddaje elektronskih vlog za številne storitve zavoda, vpogled v podatke o zavarovanju, plačah in nadomestilih (Informativna osebna evidenca),
- vpogled v podatke o nakazilih (eNakazila),
- ePredal za prejem / vročanje dokumentov v elektronski obliki, preverjanje stanja zadeve, pregled osebnih podatkov;
- eVloge za VSE: storitev za preprosto pripravo in oddajo elektronskih vlog tudi za uporabnike, ki niso registrirani v Moj eZPIZ;
- digitalni prevzem dokumentov / preverjanje istovetnosti fizičnih prepisov;
- splošni informativni pokojninski kalkulator;
- moj BiZPIZ: elektronsko izpolnjevanje in oddaja vlog, ePredal, druge vloge in storitve za specifične namene, ki so predmet posebnih dogovorov med ZPIZ in organizacijami glede na potrebe po elektronskem poslovanju, čezmejne storitve ter druge integracije, spletna aplikacija "Informativni vpogled v M-4".
- Uporaba državnega davčnega portala eDavki:
- pomoč pri iskanju in dostopu do vsebin na odprtem delu eDavkov: vsebinska področja z opisom storitev, ki jih ponuja FURS;
- prijava v osebni profil v eDavkih: svetovanje in pomoč glede prijave (z različnimi sredstvi elektronske identifikacije);
- predstavitev eStoritev in pomoč pri njihovi uporabi: vlaganje elektronskih obrazcev, predvsem: Uveljavljanje olajšave za vzdrževane družinske člane (VDČ), Namenitev dela dohodnine za donacije (DON), Prijava tujih računov (DR-Račun), Oddaja premoženja v najem (PREM), Vpogled v svoje podatke (kartica zavezanca);
- elektronsko prejemanje dokumentov (eVročanje): prijava v sistem eVročanje, potrditev elektronskega naslova za namene prejemanja informativnih sporočil povezanih z eVročanjem; pooblaščanje: predstavitev postopkov določanja zunanjega pooblaščenca za eDavke (pooblaščenca, ki lahko oddaja elektronske obrazce) in predstavitev postopkov določanja pooblaščenca za vročanje;
- kartica zavezanca: pomoč pri vpogledu v podatke kartice zavezanca in pomoč pri razumevanju podatkov ter pomoč pri kreiranju plačilnih navodil (UPN nalog, prijava na ePlačilo, prijava na trajnik);
- mobilna aplikacija eDavki: pomoč pri namestitvi in uporabi mobilne aplikacije eDavki, pomoč pri prijavi v mobilno aplikacijo, predstavitev elektronskih storitev namenjenih uporabi s strani fizičnih oseb: Informativni izračun dohodnine (IID), VDČ, obveščanje.
- Dostop do elektronske zemljiške knjige:
- svetovanje in pomoč pri vpisu v aplikacijo elektronske zemljiške knjige, pri pridobitvi izpiska (v pdf) iz zemljiške knjige, pri registraciji v portalu eSodstvo, preko katerega se dostopa do podportala eZK.
- Uporaba elektronskih vinjet na portalu DARS:
- svetovanje in pomoč pri nakupu e-vinjete, pri pregledu veljavnosti e-vinjete, ustvarjanju uporabniškega računa in prijavi v aplikacijo.
- Storitve z zvezi s študijem in štipendijami:
- svetovanje in pomoč pri postopkih vrednotenja izobraževanja na portalu eUprava.
- Storitve MKGP in UVHVVR, portal Volos (govedo, prašiči, drobnica, kopitarji, akvakultura, ribniki):
- svetovanje in pomoč pri uporabi aplikacij Register čebelnjakov, Register obratov na področju primarne proizvodnje živil, Centralni register goveda, Centralni register hišnih živali, Register obratov na področju živil, Centralni register kopitarjev.